Kun sammen kan vi fortælle en ny historie om verden

PARTNERSKABER

Flere og flere virksomheder vælger, som en del af deres CSR-strategi, at indgå partnerskaber med NGO’erder arbejder med bæredygtig udvikling. - Det giver god mening.

Virksomheder og NGO’er har oftest meget forskellige kerneværdier og formål, men oftest også rigtig mange erfaringer, netværk og ressourcer, der kan supplere hinanden og skabe værdi for begge parter i et fælles projekt.

 

Strategiske partnerskaber:

virksomheden og NGO’er samarbejder og bruger deres individuelle kernekompetencer til at opnå et defineret projektmål. Det kan være at nå ud med et relevant produkt til en fælles målgruppe eller udvikle løsninger til gavn for både virksomhedens og NGO’ens formål.

Manual for strategiske partnerskaber

Migrow har været konsulent i et 2-årigt læringsforløb for en række NGO’er og virksomheder, der ønskede at blive klogere på den værdi, der ligger gemt i det strategiske partnerskab. Det er der kommet en manual ud af. Her er det muligt at blive klogere på hvordan man kommer godt i gang med et konkret værdiskabende partnerskab, samt hvordan partnerskaber etableres, implementeres og kommunikeres.

Manualen bliver snart tilgængelig her på siden

Vil du høre mere? Tøv ikke med at kontakte os

bg_footer