Hjem/Om MiGrow/Produkter og ydelser
Produkter og ydelser 2017-02-03T13:13:35+00:00

Produkter og ydelser

Kommunikationsstrategi:

Kommunikationsstrategien skal sikre en relevant kommunikation til eksterne interessenter, medarbejdere, leverandører, kunder, pressen ol. Der skal kommunikeres om projektets dannelse og løbende om procesplaner, opnåede resultater og udfordringer. Alt sammen for at sikre tillid, gennemsigtighed, samt organisatorisk støtte og ejerskab. Herunder arbejdes blandt andet med definition af målgrupper, identifikation af de vigtigste budskaber, samt timing og relevans af kommunikationen.

Dokumentationsmateriale:

Vi producerer film og skreven materiale om det konkrete CSR- eller udviklingsprojekt. Gerne løbende i det tidsinterval projektet strækker sig over. At følge projektet og de involverede lokale over tid, giver en unik mulighed for følelsesmæssig opmærksomhed, identifikation og involvering hos modtageren. Nøgleordene for dokumentationsmaterialet er konstruktiv journalistik og autenticitet. Det store billede tegnes gennem den nære, personlige fortælling. På den måde skabes vedkommende indhold, der motiverer.

Materialet tilpasses forskellige distributionskanaler og kan således evt. bestå af varianter af følgende produkter:

  • Reportagefilm (2-5 min.), der portrætterer de lokale personer og forhold, projektet omhandler.

  • Faktuelle film (2-5 min.), omhandlende processen, udfordringerne, løsningsmodeller og erfaringer i det pågældende udviklingsprojekt.

  • Skrevne personlige opdateringer og billeder fra projektets interne eksperter.

Social Profil:

Med “The Changemakers Network” får hvert enkelt udviklingsprojektet sin egen profil på de sociale medier (facebook, twitter og instagram). Her lægges al produceret materiale ud; film, billeder, samt statusopdateringer fra involverede lokale- og projektfolk. Udviklingsprojektet får således ”sin egen stemme”, som kan følges. Man kan på den måde følge med i projektets udvikling, stille spørgsmål, kommentere og dele opdateringer. På de enkelte udviklingsprojekters sociale profiler vil det være muligt at donere midler til det konkrete projekt, og på den måde blive en del af det sociale fællesskabet omkring projektet.

MiGrow har det overordnede ansvar for at skabe liv og følgere på profilen, hvor også centrale projektfolk hurtigt og løbende vil kunne opdatere om seneste nyt fra projektet.